ריכזנו בעבורכם את השאלות והתשובות הכי נפוצות כדי להקל על תהליך הרכישה.

אם לא מצאתם את התשובה לשאלתכם, נציגי שירות הלקוחות ישמחו לעמוד לרשותכם בטלפון: 03-5290090


האם בטוח להזין את פרטי כרטיס האשראי באתר?

כן, כחלק ממדיניות אבטחת מידע אפקטיבית העונה על איומים קיימים ועתידיים "פשוט תינוק" נותנת דגש על חיסיון מלא ומאובטח של פרטיי אמצעי התשלום של הלקוח.

האתר הינו מהמתקדמים במערכת חדשנית הקיימת כיום ורמת האבטחה גבוהה ביותר ועומדת בתקן PCI על פי הדרישות המחמירות של חברות האשראי בארץ ובעולם.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ולא דרך האתר?

כן, אולם כחלק משירותינו ללקוח אנו שמים דגש לפרטים הקטנים ובתוך כך האתר בעל ממשק נוח לתפעול ונעים למראה המקנה לכם התמצאות מהירה ונוחה בין שלל מוצרינו ומידע חיוני הקיים באתר. כמוכן כדאי ואף רצוי לבצע הזמנה דרך האתר שכן הדבר יחסוך לכם זמן המתנה לנציג שירות ואף יזכה אתכם בעד 10% הנחה!!!

מרגע שביצעתם הזמנה באתר היא מועברת באופן מיידי להמשך טיפול של מחלקת שירות הלקוחות ב"פשוט תינוק" ובתוך כך נידע אתכם (אם יש) על כל שינוי במועדי אספקה ו/או זמינות המוצר במלאי בהקדם כדי לספק לכם את החלופה המתאימה ביותר וזאת בהתאם ובמסגרת יכולתינו לתת את השירות המירבי לשביעות רצונכם.

האם ניתן לשלם לא באמצעות כרטיס אשראי?

כן, כחלק ממאמצינו לפתוח עוד ערוצי תשלום לכלל לקוחותינו, ניתן גם לבצע העברה בנקאית. עם ביצוע ההעברה בנקאית יש לפקסס או לשלוח את האסמכתא לנציג שירות שלנו לצורך המשך טיפול ומשלוח ההזמנה - ללא האסמכתא לא יהיה ניתן לשלוח את המשלוח ליעדו.

קניה מרוכזת כגון מוסדות, ארגונים או לקוח פרטי המבצע קנייה כמותית באתר. אמצעי התשלום במקרים כאלו יוסדרו לפי גובה הסכום ובתנאים נוחים. 

האם יש מינימום לביצוע רכישה באתר / בטלפון?

כן, פשוט תינוק מציעה מגוון גדול של מוצרים במחירים שונים בהתאם לתקציבכם ולאופי האירוע שלכם ולכן קיים מינימום הזמנה של 150 ש"ח, בטלפון ובאתר.

האם המחירים באתר כוללים מע"מ?

כן, כל מחירי המוצרים שלנו על סוגיהם השונים המופיע באתרנו כוללים מע"מ אלא אם כן מצוין אחרת ליד המוצר.

האם ניתן לשלם בתשלומים עבור הקנייה באתר?

כן, ניתן לשלם באמצעות תשלומים בכרטיס אשראי עד 4 תשלומים שווים, הכל תלוי בגובה סכום ההזמנה שלכם. עם הזמנתכם באתר במילוי פרטי כרטיס האשראי, יהיה ניתן לבחור את מספר התשלומים כאמור, בהתאם לגובה הסכום. אם החלטתם לבצע הזמנה דרך מוקד שירות הלקוחות שלנו, יש לציין בפני הנציג את מספר התשלומים האפשריים בעת ההזמנה.

איך אדע אם הקנייה שלי הגיעה ליעד?

כל לקוח אשר ירצה לבצע מעקב אחר הזמנתו יציין זאת במעמד מילוי טופס הזמנה באתר או יאמר לנציג בטלפון ואנו נדאג לעדכן אתכם באמצעות אחד מן האפשרויות המוצעות: דואר אלקטרוני / בשיחת טלפון / בהודעת SMS כאשר הזמנתכם תמסר ליעדה.

האם אקבל חשבונית מס עבור הקנייה באתר?

במידה ואתם מעוניינים לקבל חשבונית עבור רכישתכם באתר פשוט תינוק, עליכם לציין זאת בעת הזמנתכם באתר או לומר לנציג השירות במוקד הטלפוני, בכל מקרה יוצאת חשבונית מס בסיום כל הזמנה כך שאם גם נזכרתם מאוחר, תוכלו תמיד לפנות לשירות הלקוחות בטלפון ולבקש את החשבונית מס עבור מספר ההזמנה שלכם.

תוך כמה זמן תגיע ההזמנה למקבל המשלוח?

כחלק מהרצון לתת ללקוחותינו שירות מהיר ויעיל אנו עושים ככל שניתן כל עת לייעל את משלוחינו, אולם הדבר כרוך במתי בוצעה הזמנתכם? ולאן מיועדת ההזמנה? ובזמינות חברת המשלוחים שהיא צד ג'. לרוב אנו משתדלים למסור את הזמנתכם תוך 3 שעות מביצוע העסקה אך ייתכנו שינויים בהתאם לחברת השילוח. הזמנות שיתקבלו עד השעה 11:00 לאזורים המרוחקים מהמרכז (צפון, דרום) יימסרו ביום שאחרי מה שנקרא "מהיום למחר".

האם אפשרי לשלוח מארז לידה / מתנה ושיגיע היום?

כן, הדבר אפשרי אך יש לבצע את ההזמנה מבעוד מועד בכדי שנוכל ללקט את הזמנתכם ולשלוח ליעד בצורה הטובה והיעילה ביותר עבורכם, הזמנה מהיום להיום מתבצעת רק בערים במרכז ועד לשעה 15:30, מעבר לשעה זו, ההזמנות ילוקטו ליום שלמחרת.

האם ניתן לצרף כרטיס ברכה למשלוח?

כן, אנו מאמינים שכל מתנה וכל מארז לידה לא נשלח סתם והמזמין וודאי רוצה להביע את רגשותיו ולכן אנו מאמינים שזה חלק בלתי נפרד מהמתנה אותה בחרתם ועל כך איננו גובים כל עלות נוספת בעבור הכרטיס ברכה.

התחרטי, אני רוצה לבטל את ההזמנה

פשוט תינוק עושה הכל כדי שקהל הלקוחות שלה יקבל את השירות והמענה הטוב והמהיר ביותר. בשל הוצאות מוקדמות על ההזמנה ובמידה והחלטתם לבטל את ההזמנה לפני שהיא נשלחה אל מקבל המשלוח אנו נחייב אתכם בדמי ביטול בגובה של 10% מגובה העסקה או ב- 100 ₪, הנמוך מבניהם.

המשלוח הגיע פגום, למי פונים?

אנו עושים כמיטב יכולתינו שמוצרינו יצאו מאיתנו כשהם טריים מסודרים וברמה מאוד גבוהה, בנוסף אנו דואגים שהמארז מתנה יגיע ברכב והשליחים יקבלו הנחיות מבעלי האתר, כך שכל מארז וזר היוצא מאיתנו יגיע אליכם כפי שעזב את שערינו. היות וקרה מקרה לא לשביעות רצונכם תמיד תוכלו לפנות אלינו טלפונית או דרך האתר ולתאר את המקרה ואנו מתחייבים לחזור אליכם תוך 3 ימי עסקים לאחר בדיקה מעמיקה עם השליח ועם בקרת האיכות שלנו שכן מבצעים הזמנות דמה בכדי לבחון את רמת הזמינות, השליחות, טיב המוצרים והגעתו ליעד בשלמותו כפי שעזב את שערינו.

איך ניתן לממש את ההנחת 5% בעת הקנייה?

כחלק מהרצון שלנו להיות תמיד צעד מעל כולם, אנו מציעים לכלל לקוחותינו הקבועים הנחת 5% לקנייה דרך האתר.

כל שעליכם לעשות, הוא להרשם כחבר אצלנו באתר (להרשמה לחץ כאן) ולאחר מכן כל שנותר לכם לעשות, הוא לבצע את ההזמנה באתר.

המערכת תזהה אתכם שאתם חברים קבועים באתר ותממש את ההנחת 5% באופן מיידי בשלב הקופה.

עד איזה שעה אפשר להתקשר לביצוע הזמנה?

בכל מהלך שעות היום אולם הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 16:00 יסופקו למחרת היום כמובן בהתאם לאזור השילוח ובכפוף לחברת המשלוחים.

מה העלות למשלוח / מתנה?

עלויות שילוח תוכלו לראות באתר באזורי משלוח אם אזורכם לא נמצא ברשימה אנא פנו אלינו טלפונית בטלפון 03-5290090 לבירור מול נציג השירות.

מה עושים כאשר מקבל המשלוח אינו נמצא?

במידה והשולח מאשר, המשלוח יושאר ליד דלת הנמען או אצל אחד השכנים. במידה והשולח יסרב, המשלוח יוחזר למרכזנו ויישלח במועד אחר ועל כן נאלץ לגבות דמי משלוח נוספים.

האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה גם לאחר שהתבצעה העסקה כבר?

אנו עושים את מירב המאמצים כדי לתת מענה ללקוחותינו בכל זמן ולכן יהיה ניתן לבצע שינוי בהזמנה כל עוד היא לא יצאה עם השליח ליעד.